Release Perplexed v4.1 | Pre-Game + Non-Host Mod Menu

Discussion in 'Call of Duty: Black Ops 2 Mods' started by thahitcrew, Jun 23, 2016.

  1. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277


    Download: Please login or register to view links or downloads!
    Game Logs: Please login or register to view links or downloads!


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [TABLE][TR][TH]In-Game Menu Controls[/TH][/TR][TR2][TD]DPAD-UP + Melee: Open Menu[/TD][/TR2][TR2][TD]DPAD-UP/DPAD-DOWN: Scroll[/TD][/TR2][TR2][TD]R3: Close Menu / Go Back[/TD][/TR2][TR2][TD]X: Select Option[/TD][/TR2][/TABLE]


    [TABLE][TR][TH]Pre-Game Menu Controls[/TH][/TR][TR2][TD]R3: Open & Close Menu[/TD][/TR2][TR2][TD]L3: Select Options[/TD][/TR2][TR2][TD]L2/R2: Scroll[/TD][/TR2][/TABLE]


    [TABLE][TR][TH]New In v4.1[/TH][/TR][TR2][TD]- Bug Fixes[/TD][/TR2][TR2][TD]- Client Menu rebuilt[/TD][/TR2][TR2][TD]- Added Aim Key[/TD][/TR2][TR2][TD]- Aimbot menu updated[/TD][/TR2][/TABLE]


    [TABLE][TR][TH]Credits[/TH][/TR][TR2][TD]B777x[/TD][/TR2][TR2][TD]Exile[/TD][/TR2][TR2][TD]Milky4444[/TD][/TR2][TR2][TD]Sabotage[/TD][/TR2][TR2][TD]xPaqz[/TD][/TR2][TR2][TD]SC58[/TD][/TR2][TR2][TD]Therifboy[/TD][/TR2][TR2][TD]& Anyone I've Missed![/TD][/TR2][/TABLE]
     
    Hue, Lucifer, Jack and 6 others like this.
  2. Liam

    Liam I'm a god

    190
    212
    243
    Credits:
    498
    Dunno why you credited SC58 for engine text function but Ok :/
     
  3. Setsuna

    Setsuna Well-Known Member

    180
    40
    228
    Credits:
    369
    T_T console only .
     
  4. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    He rebuilt them lmfao
    Please login or register to view links or downloads!
     
  5. Liam

    Liam I'm a god

    190
    212
    243
    Credits:
    498
    the way you credited him made it seem like you were saying he released How to do Engine text..
     
  6. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    lmfao nah, i just meant like i used his rebuilt engine text/shader funcs
     
    Liam likes this.
  7. Harry

    Harry Software Engineer Premium Member

    1,198
    973
    398
    Credits:
    5,916
    You took my advice! This menu is now usable w/ GSC! THANK YOU <3
     
  8. AdamWasHere

    AdamWasHere Known Member

    31
    5
    108
    Credits:
    1
    Nice release.
     
    CabCon likes this.
  9. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    *updated
     
    Last edited: Jul 8, 2016
    CabCon likes this.
  10. Harry

    Harry Software Engineer Premium Member

    1,198
    973
    398
    Credits:
    5,916
    YAAAAY!!!!
     
  11. Harry

    Harry Software Engineer Premium Member

    1,198
    973
    398
    Credits:
    5,916
    Should make an extra shader for the IPs doh.
     
  12. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    nah i like them being displayed in a dialog
     
  13. The Dark Side

    The Dark Side Former Staff Member

    995
    827
    398
    Credits:
    3,675
    Pulls IP's. Of course. This ****ing game is broken. Its worse than Waw now... Id go as far to say that its worse than any cod. RIP Bo2.

    Its a good menu though.
     
  14. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    Lol nah man
    thanks
     
  15. Harry

    Harry Software Engineer Premium Member

    1,198
    973
    398
    Credits:
    5,916
    Use my tool and pull host.
     
  16. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    lol ur tool only works when ur host tho. a lot of people don't like having to use force host, that's why non host menus are so popular
     
  17. CabCon

    CabCon Head Administrator Staff Member Head Staff Team

    4,068
    2,639
    403
    Credits:
    187,951
    Looks very nice! :y: God job!
     
    Syndicate and thahitcrew like this.
  18. Harry

    Harry Software Engineer Premium Member

    1,198
    973
    398
    Credits:
    5,916
    pull host.
     
  19. thahitcrew

    thahitcrew Modder

    223
    262
    163
    Credits:
    277
    ?
     
  20. Syndicate

    Syndicate Modder

    671
    611
    333
    Credits:
    2,086
    bruhhh, that is sickk asf. Your lobby menu is better than Most peoples in game menu and for that IP grabber, that gonna be funny to troll people hahaha. :wink:
     

Share This Page