Question bo3 custom maps error

pandaGaMe59

Insane-Known Member
Messages
3
Reaction score
1
Points
353
2018-72cea797094767c2f0a10959a53eced4.jpg
bonjour j'ai une erreur de chargement de cartes pour les cartes personnalisées bo3 c'est ma fente du jeu bo3 est celle du site skidrow le message d'erreur en question (impossible de charger le niveau fastfile pour le niveau zm_kfc3 impossible de lire fastfile) réponds -moi le plus tôt possible
 

Attachments

  • Call of Duty_ - ship - EnderGuyZ 30_04_2018 18_36_01.png
    Call of Duty_ - ship - EnderGuyZ 30_04_2018 18_36_01.png
    777.8 KB · Views: 321
Last edited:

CabCon

Head Administrator
Staff member
Head Staff Team
Messages
4,998
Reaction score
2,918
Points
1,053
bonjour j'ai une erreur de chargement des cartes pour les cartes personnalisées bo3 cod ma fente de jeu bo3 est celle du site skidrow le message d'erreur en question (impossible de charger le niveau fastfile pour le niveau zm_kfc3 impossible de lire fastfile) réponds-moi le plus tôt possible
Please check this rule:
  • We are an English speaking board. All content, post, signatures, titles, profiles, and anything in terms of public display must be done in English.

I'm not able to understand French... I'm sorry. You can edit your thread here: https://cabconmodding.com/posts/35286/edit
 

CabCon

Head Administrator
Staff member
Head Staff Team
Messages
4,998
Reaction score
2,918
Points
1,053
2018-72cea797094767c2f0a10959a53eced4.jpg
bonjour j'ai une erreur de chargement de cartes pour les cartes personnalisées bo3 c'est ma fente du jeu bo3 est celle du site skidrow le message d'erreur en question (impossible de charger le niveau fastfile pour le niveau zm_kfc3 impossible de lire fastfile) réponds -moi le plus tôt possible
Ok, thank you.
@vampytwist Do you know this error?
 

vampytwist

"Don't you trust me?"
Messages
645
Reaction score
624
Points
758
Ok, thank you.
@vampytwist Do you know this error?

Can't read or locate the .ff I'm going to take a wild guess and assume he hasn't setup the folder structure correctly in order to play the map... zm_mapname/zone/files or what ever the folder structure is for using workshop content on a cracked version of the game.
 

pandaGaMe59

Insane-Known Member
Messages
3
Reaction score
1
Points
353
Idk beaucause j'utilise correctif pour les cartes personnalisées et le fix dont work
 

nickbalboa

New Member
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Can't read or locate the .ff I'm going to take a wild guess and assume he hasn't setup the folder structure correctly in order to play the map... zm_mapname/zone/files or what ever the folder structure is for using workshop content on a cracked version of the game.
I am having the exact same problem and i am not quite sure how to resolve it. Could you help please?
 
Top