Release Call of Duty: Black Ops 3 Custom Zombie Maps | Kyassuru by ZeRoy + Download

SCP

Moderator
Staff member
Donator
Messages
411
Reaction score
408
Points
848
Thanks for the quick reply! :grinning: will be looking out for it, glad to see an active dev and community. :grinning:
Sure, you're very much welcome! Take care.
 

abood123

Member
Messages
10
Reaction score
3
Points
6
I've got Black Ops 3 Cracks are not original
Does he work on it?
Please reply quickly
 

Attachments

  • التقاط.PNG
    التقاط.PNG
    85.9 KB · Views: 327

SCP

Moderator
Staff member
Donator
Messages
411
Reaction score
408
Points
848
I've got Black Ops 3 Cracks are not original
Does he work on it?
Please reply quickly
I'm sorry I don't understand your problem. With what exactly do you require help?
 

aristo severo

New Member
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
ola, meu mapa abre, mas logo no inicio, apos a imagem sair da tela, no mesmo instante que a imagem aparece ele volta pro menu principal. aparece um erro com uma mensagem de, o erro do script do servidor não pode converter indefinido para erro de script do terminal bool /scripts/shared/flag_shared.gsc:0. Ajude-me...
 

AdrX003

Veteran
Messages
264
Reaction score
61
Points
803
ola, meu mapa abre, mas logo no inicio, apos a imagem sair da tela, no mesmo instante que a imagem aparece ele volta pro menu principal. aparece um erro com uma mensagem de, o erro do script do servidor não pode converter indefinido para erro de script do terminal bool /scripts/shared/flag_shared.gsc:0. Ajude-me...
a sua versão tem de ser a 88.00.00 ou da Steam (to falando do numero que fica em cima no canto superior direito no menu do jogo, bem pequeno), e tem que jogar com o modo /developer 0, não em 1 ou 2 (eh uma opcao de desenvolvedor que o bo3 nao ta suportando). se nao for a versao Steam te ajudo por mensagem direta.
 

AdrX003

Veteran
Messages
264
Reaction score
61
Points
803
I've got Black Ops 3 Cracks are not original
Does he work on it?
Please reply quickly
this version will mostly not work, it need to be the one who works without these MP and Nightmares launcher. version 88.00.00 and up (if it is is ok, just start through BlackOps3.exe)
 

James Bruce

Well-Known Member
Messages
3
Reaction score
0
Points
201
Hi, links are dead both of them. i wanted to know if it still possible to fix them ? because i know its been a while since those link been upload.
 
Top